TAGGA TILL?!

Hur gör ni för att tagga till inför en TRÄNING?

Jag har rätt lätt att tagga till inför en träning!
 
MUSIK! har man ett bra ljud och en bra låt så är jag där! 
Och på gymmet jag tränar på brukar oftast ha ruggit bra musik ett stort plus till odenplan för det, inte alla gym som har bra musik
Sen om jag är vid en dator kan jag kolla in andras träningsbloggar och läsa lite! 
En som jag brukar kolla in är min PT SETH RONLAND's hemsida/blogg http://www.sethronland.nu/index.php/category/blogg/
sen har jag ett par andra som jag kanske nämner någon annan gång ;D

men till musiken, vad skulle man göra utan den? Tänk om den inte funnits?! haha tänk tanken att va på gymmet och det är helt tyst, tänk er på jobbet att inte ha någon musik? tänk hemma och inte ha någon musik? tänk er på fester, tänk er gå på TIESTO (som jag va på igår lalalaa) och stå där med 3000pers och bara stå och dansa till ingenting hah! nä fy, jag hoppas han som kom på musiken att han har fått ett ex antal priser tyyp fredspriset iaf... 
Musik det är något jag lyssnar på så fort jag har tillgång till det, aldrig en tyst stund!
Sitter just nu och lyssnar på en skiva från IBIZA. bara njuuuuuter 

från musik till kost


tänkte dra till gymmet så jag är där vid TRE tiden idag, så nu fixar jag lite variationer på mat så jag inte bara äter 400g lammfärs och 500g potatis. 
Ett alternativ är 
370g lax och 110g vit fiberpasta! det är det jag håller på med nu!

Och snart ska jag trycka i mig 500g keso, 40g fiberikad havregryn, 3st rågkusar och 1 banan

från kost till träning

Lördags passen brukar oftast va mina svettigaste pass :D brukar klä på mig rätt bra och bara köra köra köra!
och idag blir det ingen skillnad
Först ett styrke pass med olika övningar och sedan blir det 8min hopprep och sen 5km på bandet.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; haha okej :) men jämfört med vare är här så äre nog det :) haha

2010-09-18 @ 15:09:32
URL: http://eemlliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0