TRX FILMER !!! ?

ETT RUGGIT PASS AVKLARAT! Hade sällskap av Anton idag också vilket va najs, länge sen han och jag tränade ihop!
Så bjöd honom och mig själv på lite TRX och han verkade gilla det ;D


Ska lägga in några videos på TRX men måste komma på hur man gör... hjälp!?

Kan ge er passet idag i lite mer detalj, och jag är hyfsat glad att det inte va nå direkta axlar på schemat med tanke på hur jag jobbat med en skruvdragare över huvudet i timmar! helt sjukt slut i axeln.. känns så fort man lyfter på den bara :S haha sååja lite uthållighetsträning i det hela ;) och mer sånt imorgon... Wei?

Aja passet iallafall

Knäböj mot box (box slutar vid knät)
Set 1 - 5reps 110kg
Set 2 - 5reps 110kg
Set 3 - 5reps 110kg

Hamstring curl(liggandes)
Set 1 - 5reps 60kg
Set 2 - 5reps 67kg
Set 3 - 5reps 67kg

TRX - Hipp press (video kommer, har den på datorn)
Set 1 - 12reps Kv * 
Set 2 - 12reps Kv *
Set 3 - 12reps Kv *

Pullups (chinsräcke)
Set 1 - 5reps 10kg
Set 2 - 5reps 12kg
Set 3 - 5reps 12kg

TRX - Single arm rows explosive (video kommer, har den på datorn)
Set 1 - 8ea * kv *
Set 2 - 6ea * kv *
Set 3 - 3ea * kv *

Triceps Omvänd Bänkpress
Set 1 - 6reps 60kg
Set 2 - 6reps 65kg
Set 3 - 6reps 65kg

TRX - Triceps extension stående (video kommer, har den på datorn)
Set 1 - 12reps kv *
Set 2 - 12reps kv *
Set 3 - 12reps kv *

Armhävning med klapp
Set 1 - Max - 19st
Set 2 - 10reps
Set 3 - 12reps (TUUNGT)

* KV = Kroppsvikt 

* EA = Varje sida

Det va då passet, ju snabbare någon hjälper mig med filmerna ju fortare får ni dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0