TRX !!!

SÅJA fick TRX:en idag från Seth, en dag tog det för mig att få det vilket är ruggit bra tycker jag! men iaf. SATAN vad taggad jag är på att börja med schemat nu! kollade precis instruktionsvideon så nu kan man "allt" ;)

  

AAAH JAG VILL ATT DET SKA VARA MÅNDAG!! helt sjukt taggad
Så från och med nästa vecka eller veckan därpå så kommer jag börja sköta kosten, dra ner på allt skit, dra ner på all alkohol KRAFTIGT! NU KÖR VI!

Dagens pass blev lite armar, körde rätt lungt blev

HantelCurls
Cabel hammer curls med rep
Cabel Biceps

Liggande triceps rak bänk med hantlar bakom huvudet
En arms Kickback hela vägen
Dips

Det va inget speciellt pass, bara en enkel genomkörare för att få muklerna att vakna till!
Imorgon tänkte jag köra ben! och eventuellt axlar =) blir även där ett hyfsat lungt pass!
Kommentarer
Postat av: wikander

Haha att du orkar Rasmus :)

2010-09-02 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0