En Lördagsmorgon!

uppe med tuppen, klev upp vid 8 idag fast meningen va 10 men tack vare min kära "vän" Anton så blev det 8, men det gjorde ingenting.. gillar faktiskt inte att sova bort helgerna!

IDAG kommer det bli ett riktigt hårt pass känner jag. ska avsluta passet med 8min hopprep + 5km på bandet!
Har kört dem flesta övningarn jag har på pappret idag och det är ett par riktigt sköna övningar. lite lite annorulunda eller... egentligen inte :S blir även 3 TRX övnignar också ;)


Juste på Torsdag kommer jag nog kunna fixa lite bilder/videos på ett par övningar!

Nä nu blir det snart ner och äta lite mackor med keso och sen avsluta med lite fiberikadhavregryn! ca 2 timmar innan passet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0