Dagens Kost

Har precis gjort i ordning maten väntar  bara på att stoppa in den i ugnen ;D
Borde bli galet gott. några Ingredienser jag har till min mat idag



SPARRIS
PAPRIKA
ZUCCHINI
TOMAT
SPENAT
LÖK
KANTARELLER
små mängder
INLAGD FETAOST/TORKADE TOMATER
topping
KESELLA


Laxen ligger där i mitten nånstans ! har ingen före bild med kesellan på men ni får en efterbild sen istället!
och till det valde jag potatis, hade först tänk vit fiberpasta men blev förjäkla sugen på potatis ;D
Så 370g lax, 500g potatis!

Juste, idag när jag va och handla hittade jag en intressant grej, något kesella likanade grej! istället för 1% fett som arlas har eller 0,1%fett som icas egna har så hittade jag denna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0