helg snart eller?

Jahapp då är måndagen istortsätt avklarad! Jobbet check , gymmet check, mat check!

blev lax idag med :D men den här gången stekt med lite grönsaker och kesella ;) haha, dock kan jag inte lägga in några bilder på datan ikväll för min bror va här och snodde min laddare och usb kabel -.- JAG att jag skulle köpt en ny laddare idag men affären närmast gymmet hade stäng redan när jag va klar och jag orkade inte leta efter någon annan affär så får ta det imorgon istället!

Träningen idag gick helt okej! inte mer än så, blev dock besviken på bänken... men känns helt werid i axeln.. den är inte 100% så att får skylla på det :S dålig ursäkt men ibland så får man ha dåliga ursäkter :D
Löpningen gick också helt okej, skönt att komma igång med den så nu lär det bli enklare dem andra passen också!
juste(I) är på sista veckan nu så nästa vecka lär jag få ett nytt schema ! liiike !


Och just nu vill jag bara ha VINTER!!!  :S nog om det ! haha




FAN VAD JAG ÅNGRAR ATT JAG INTE SÅG DEADMAU5 PÅ IBIZA ! VARFÖR SKULLE DAVID GUETTA SPELA SAMMA KVÄLL???? ÅÅÅÅH


Aja ska packa väskan för ett tungt pass imorgon och sedan blir det direkt till SÖDERSTADION för att glo en härlig match! hoppas jag.. haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0