2 days

40min söndagsjogg avklarata! länge sen jag va ute och sprang så här på en söndag:D
men låg bara hemma och hade vart lite onyttig igår så kände att det va lika bra att komma ut en sväng på en lugn jogg!
det blev väl en ca 5-6km skulle jag tippa på!

Sprang med ett par vanliga joggingskor idag och inte mina vibram five fingers, det kändes i främre skenbensmuskeln och vadbensmuskeln kan jag tala om för er.. kanske beror på att jag har ändrat min löp/stegsteknik med tanke på att jag bara sprungit med mina five fingers nu på sista tiden eller så kanske det va för att jag sprang mestadels på asfalt!?
happ skulle lägga in en ritkigt bra bild där man ser hur man löper barfota och med skor men hittar inte den nu!


kom och tänka på en sak som stör mig rätt mycket på gymmet! det är folk som inte har någon vattenflaska med sig och dricker med mun direkt ur kran där man fyller vattenfalskorna!! 

och en annan sak. 

Eftersvettningar!!!! 
Har ni några tips på hur man slipper det? jag har nog två tips

*Varva ner
*Duscha kallt och länge så att man kyler ner kroppen
 
aah mer än så va det inte men har ni några förslag får ni gärna dela mer er av dem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0