Yes

Sovmorgon imorgon och på Fredag .. grymt eller ah ska upp kvart över 6 men det är sovmorgon för mig :D

Saftig träningsvärk i kroppen har jag också : D älskar det!
ska snart äta mitt huvudmåltid och det består av 350gram räkor och 50gram bulgur + 1 ägg

Och imorgon blir det ett pass med Anton ;D finaly . då ska jag passa på att visa honom lite TRX och filma lite ;) 


bara jag som fått en Hälsoenkät från Karolinska institutet? den är på ca 21 sidor så sitter och fyller i den lite smått nu iaf^^

kom och tänka på en sak, hur får man in videos i bloggen? :S inte så hajj på det!

Det va något mer jag skulle skriva men kommer inte på't just nu. men har faktiskt ont om tid just nu, ska iväg så får skriva mer ikväll eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0