YOGA!

Yoga... va väldigt positivt, man fick ju reda på vart man va som mest stelast iallafall och mina höfter är jag stel i annars tror jag att jag fick mer än vg iallafall ;D haha
och en sak jag la märke till ganska ordentligt är hur likt yoga är TRX och DYNAMISK STRETCH som jag kör en del med!
och det ska jag gräva lite mer i när jag har lite tid över !

Tänkte faktiskt rekomendera en rätt spännande grej, det funkar både som hudvård och matingrediens!!

KOKOSFETT :  Biofood Ekologiskt Kokosfett : Kan användas som massageolja, den gör huden mjukare, den är bra mot torr hur, hindrar rynkbildning/åldersfläckar och är även som skydd mot infektioner. I rumstempratur är den en rätt hård massa men tar man lite i händerna smälter den genast och bryts ner i kroppen och omvandlas till energi. Den går även att använda till matlagning som i tex sautering av grönsaker, i stekning av kött och fisk, till salladsdressing och mycket meer. Användning : Daglig dos 3-4 msk . Detta kan ej jämnföras med det raffinerade kokosfett som säljs i vanliga livsmedelsbutiker



Imorgon ska jag bara köra ett snabbtpass så jag kommer hem någon gång och kan äta gott och kanske en tårtbit (A)
Funderar på att fokusera lite på marklyften imorgon, ah nä vi får se vad som händer under dagen imorgon och vad jag blir sugen på, imorgon får humöret styra allt :D och det lär ju va på TOPP! 

Juste om jag har tid imorgon tänkte jag skriva ett litet inlägg om PF 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0