1april

Gick ni på något skämt igår?:D

jag gjorde det typ.. kl va ca 05:50 jag satt på bussen och sov och då börjar busschauffören snacka i högtalarna och säger: aaaah luftkuddarna i vänsterfram har pajat och jag har kallat på en extra buss som vi kan byta till men vi kan testa att om alla sätter sig till höger så kan vi få upp bussen och fortsätta.. tror ni inte alla flyttade på sig? hahaha
Dock satt jag redan på högra sidan men gick ändå på det, o bara åååh så jävla typiskt.. jag pallar inte byta buss xD
haha klockren

sen hade SL även ett skämt i metro om att dom skulle bygga 100mils tak över vägarna för att få bort vinterkaoset..

Jävla humör SL har ;)

Nä idag ska jag in till staden med micke, får se vad som händer!

HEJ!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0