Äntligen

Äntligen så gjorde jag ett riktigt bra pass igen, haha dom två sista passet jag kört har inte vart nå vidare men nu är jag på spåret igen =)

Körde frivändningar idag.. frivändningar som man ska, och det gick bra!
körde på den vikten jag hade som mål att köra på nästa vecka, alltså 75kg 3x3
om jag ändå bara hade kört rätt dom två tidigare veckorna : /

hade även Cablecross rodd underifrån och varva med pull-over med skivstång och satan vilket tryck man fick :D
14/14reps

Imorgon kör jag vila och tränar på Lördag och Söndag : )

Längtar till helgen runt den 29april då jag drar ner till Breeze Fitness för både Utbildning och en PT tid med Seth Ronland :D
kan ta lite om utbildningen i ett inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0