hur ska det gå?

Så här är det, känner att en förkylning eller något annat otäckt är på ingång och idag har jag åkt inlines hela dagen.. kanske inte det smartaste tycker alla? men jag tror bara det kan ha vart bra ;) :S körde inte som en dåre utan bara "gled" ;D  men jag tror att man inte bara ska lägga ner allt och ligga i en säng för det är då allt händer, har käkat ett gäng tabletter omega3 och orange triad(fullproppade piller me vitaminmer)
Även har jag kört med min så kallade SUPERHONUG, och satan va bra det är, synd att man inte kunde ha en kopp här som alla kunde få smaka lite av bara :(

så vi får se hur jag mår imorgon, hoppas jag mår bättre då jag nämligen ska va i Sats Hornstull vid 10tiden : D

åkte förbi gymmet idag med micke och hjälpte honom lite, jag körde inget utan latjade bara lite med min kroppsvikt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0