Ibland så..

Ibland är jag snäll, ibland har vissa tur! som idag eller rättare sagt imorse då jag tog bussen istället för tunnelbanan från gullmars (gör det typ aldrig) vilket fall, jag går längst bak o sätter mig och hittar en telefon :D
självklart tar jag den... och söker upp ägarn och lämnar tillbaka den, den ni ;) ;D

haft vila idag vilket har vart otroligt skönt, att slippa bära på väskan med allt skit i och ha hur mycket tid över (som det känns)

Ikväll vet jag inte vad som händer, antingen ut o träffa folk eller så blir det chill hos micke! ska upp rätt tidigt imorgon.. runt halv 9 kanske för att sedan va inne vid hornstull vid 11 ;) :D ;D

Nä, ska packa o lyssna på lite skön musik nu! vi hörs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0