It was a beautiful day!

VACKER DAG!

Började dagen med att åka in mot staden (friskis & svettis, sveavägen) för att hålla en TRX "pt" timme med en av Seth's klienter, höll ett pass med henne förra veckan också och hon har verkligen förbättrat sig sen dess, men då va det första gången hon testa på TRX så att.. :)

Efter det skulle jag köra ett eget pass och valde att dra till ett Sats center istället vilket blev Hötorget(nära o bra)
blev en liten promenix i solskenet


Tror jag aldrig kört ett sånt lungt och tråkigt pass haha, va ensam på gymmet nästan.. va typ jag och två till och det är lite halvtrist faktiskt men skönt vare :S Tråkigt men skönt.. hm? :S

som vanligt på helger brukar jag ta en promenad i staden och hitta nå skönt ställe att käka min matlåda på, älskar Stockholm!




På väg hem efter lite umgänge med micke ;)

Imorgon blir det inge bloggande för då häre HEMMAPERIMÄR!  kommer bli så jävla mäktigt!

Kommentarer
Postat av: Maxim

hörru ser riktigt bra ut!

2011-04-17 @ 23:23:05
URL: http://maximstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0