låång dag

Ah blev en väldigt lång dag idag, körde ett senare pass idag för att kunna hjälpa micke med hans pass lite grann, så hängde lite i en söderpark i solen och chillade nån timme innan gymmet, mitt pass gick riktigt jävla bra :D

är ju inne på sista veckan denna fas alltså v4

1arms hantelryck (målet va 35kg) jag körde
3x38kg ea
2x38kg ea

Knäböj/chins 5/5
5x105kg / 5x7kg
5x105kg / 5x9kg

v-lastdrag / bulgariska squat (va den nu heter)

5x85kg / 5x67,5kg ea
5x90kg / 5x67,5kg ea


Men som ni vet va jag på Bajens hemmapremiär igår, FAN VAD JAG ÄLSKAR BAJEN! och så vann vi med 2-1 efter 2mål på 5min efter 88e min :D



STORT ! MÄKTIGT! FANTASTISKT! UNDERBART! BÄST!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0