my day? no

Usch.. det sena passet igår satt sina spår, för det första kunde jag inte somna förns 2tiden(fick alltså drygt 3h sömn)
vilket är vääldigt ovanligt mig, brukar somna på momangen men inte igår så låg och glodde två avsnitt av Sons of anarchy (GRYM serie)
Fast jag knappt fick nån sömn så har jag inte känt mig speciellt trött idag, men inte pigg heller ifersig!

Och passet idag gick sådär, började med att jag glömde mitt pre-w på jobbet och då fick jag ingen bra start alls på passet, inte för att jag blev utan pre-w.. utan av att jag glömde det ! :S : P

Sen stod det frivändningar som första riktiga övningen, jag blir inte klok på den övningen. Får inte till tekniken alls :/  så låg på samma vikt som förra veckan!
men jag körde ändå på riktigt bra och hårt trots att det inte gick nå vidare så det blev ett bra jävla pass på så sätt!




Filmen från igår, 20kg i bältet
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0