REKORD..

..SEG DAG ! helvete. mina ben har vart totalt slut, har inte direkt haft nån träningsvärk utan dom har bara vart helt slut.. började dock känna av att träningsvärken va på gång efter jobbet!
i övrigt har den här dagen vart jävligt seg också, en riktigt tung dag :/ hoppas inte fler såna dagar kommer.

Behöver lite ledighet och skönt att man får det snart :) låånghelg nästa vecka! :D

Passet idag gick ok, inte mer.. ökade i nån enstaka övning men inte mer och hade inge riktigt pump heller!
Sov ändå kanske en 6-7h.. det är konstigt för varje gång jag sover runt en 7h+ då är jag förjäkla trött om dagarna men när jag sover 4-5h är jag inte det :S

orkar inte skriva, vi hörs
Kommentarer
Postat av: Maxim

ligger och e sjuk fifan! imorn ska jag träna endå, hatar känslan att vara hemma, sämsta som finns!

2011-04-13 @ 23:33:24
URL: http://maximstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0