Torsdag

Hm hur ska jag beskriva denna dag,
fram till lunch va bra, efter lunch fram till efter jobbet.. nja haft bättre timmar, efter jobbet va bra då drog jag förbi micke en snabbis på sats hornstull och lämna lite saker. på tuben på vägen hem ringer chefen och säger att det är "strul" på jobbet, det stormar ju typ ute så blev tvungen att åka till jobbet igen (sån tur va jag i närheten) och säkra upp några saker! (klart man ställer upp för firman) så blev kvar där 1,5h ungefär, sen begav jag mig till globen centrum och letade efter inlines utan resultat.. har tänkt att jag ska börja åka inlines till gymmet :D
däremot passade jag på att köpa nytt skal till luren :)

Nä måste börja förberede lite saker och träna på en del saker nu! vi hörs :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0