varken bra eller anus

det gick inte dåligt, det gick inte bra... så såg mitt pass ut idag, gjorde inte några direkta ökningar förutom i dipsen då jag körde en 5a på 26,25kg och en 5a 27,5kg

i bänkpressen låg jag kvar på 80kg, har stått stilla i bänken dom 2 sista veckorna varför vet jag inte :S allt annat har jag ökat på rätt bra i men inte i bänken
hade även liggandes flyes i cablen och kettlebells axelpress

har förövrigt bra träningsvärk i benen efter gårdagenspass, kändes inte som jag skulle få sån värk igår men inget jag klagar över ;D

imorgon har jag fullt upp, halvdag.. dra och träna en snabbis, möta upp en polare i staden o snacka, sen är det utgång med ett gäng polare man inte ser allt för ofta (nyktert)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0