Fullt

Usch jobbigt pass idag, va så jävla mycket folk idag så det gick knappt att köra, eller man fick ingen rytm i passet alls! gick väl helt okej idag körde 5-6reps på dem flesta övningarna vilket va ett tag sen jag gjorde och kommer bara minska dom kommande veckorna!
hade Biceps maskin på schemat och fy saatan vad jag hatar såna maskiner.. UUUSCH!

Måste beställa nytt casein också.. åh jag är så lat, ååh jag är verkligen lat.. om jag har ett missat samtal från någon orkar jag knappt ens att ringa upp, är jag hemma gör jag oftast så lite som möjligt, (blir oftast ändå mkt o  göra :/, eller mycket o mycket typ packa träningsväskan, laga mat, packa "matlådan") jag orkar aldrig  ta bilder..
Nä det får räcka ska åka och handla" hejdå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0