gnälligt..

Så första passet sen förra tisdagen avklarat, är fortfarande förkyld och det kändes idag.. hade inte direkt någon ork men det gick ändå rätt bra! 
lyckades med det jag skulle, fick en lätt huvudvärk efter passet men den har gått över nu..

Knäböj 1x30reps EA - 75kg
TRX enbensknäböj med foten upphängd 2x15reps EA - 18kg (TUFF/SJUK) 
Lårcurl 1x80reps 40kg (ovanligt tung idag) 
sen hade jag lite crikelträning jag inte orkar skriva upp, skippade även kardion idag pga förkylningen och kommer nog fortsätta skippa kardion tills förkylningen har blivit bättre!

värmde upp på bandet idag som jag alltid gör, går 2min, joggar 2min, går 1min och brevid mig stod en (ursäkta utalet) en kärring och efter en liten stund så ser jag att hon försöker säga mig något och jag blir "tvungen" att ta ut musiken ur öronen,(hemskt va)
då säger hon att det låter mycket när jag springer utan skor..vaddå utan skor? jag har visst skor (mina five fingers) visst dom låter lite mer än dom vanliga skorna med madrasser under.. men hon klagar lite till och så mycket låter det inte? men ah jag bad henne att hon skulle kanske börja på ett tyst gym! 
men det jag vill komma fram till är hur man orkar klaga över sånt?
nästa gång jag ser någon på bandet och flåsar mycket ska jag be den att flåsa lite tystare :) 
eller så sätter jag en madrass under mina skor :) 
nä jag har ingen glädje i mig idag så ni får stå ut med lite gnäll! 

ska ut i köket och kolla maten sen blir halv 8 hos mig! HEJ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0