GREAT!

haha fan vad jag älskar det nya schemat, det är så sjukt jobbigt!
Går bara och skrattar lite för mig själv på gymmet nu för det är så roligt och att det går så bra nu !!!!

Tänkte inte ta upp dagens pass speciellt mycket förutom att jag körde en ruggit skön TRX övning

TRX RÄKAN... haha schysst namn va, den tog bra och det finns två nivåer(finns säkert fler) på den och jag klarade andra nivån som jag inte trodde jag skulle greja först faktiskt men efter några reps så satt den... ska se till att filma den och lägga upp här !

Tänkte däremot visa er Morgondagens pass som jag är nå SJUKT sugen på... DAMN !

BÄNKPRESS 59% av 1RM (30x)
2x100reps med rest pause   

DIPS (med 5-10kg viktskiva) (30x)
1xMAX

PULLUPS (med 5-10kg viktskiva) (30x)
2xMAX

TRX ATMOIC PUSHUPS
1x25reps rest pause om det behövs

HAHAH såg nu att det va 2x100reps på bänkpressen.. en liten chock sådär men asså allvarligt.. hur ska detta gå? SJUKT TAGGAD IAF :D

sedan har jag lite cirkelträning jag ska köra och kondition i ca 20min.. men det tar jag upp imorgon

BTW kolla in den här RYSS GUBBEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0