illa

faaen börjar bli sjuk, har känt mig förkyld sen dagen efter jag stod och väntade på bussen i 25min..och imorse va jag ruggit förkyld men bara förkyld trodde jag.. nu har jag fått ont i halsen o skit så ser inte ut som det blir nån träning för mig på nån dag, beror på hur jag känner mig imorgon dock! 

Fick iallafall äntligen testa min dunderhonung och den va ruggit grym, nästäppan släppte nästan direkt och det lilla man kände i halsen försvann! tror den får 4,5 av 5 toast


Har trots detta haft en riktigt bra dag, kört Go Cart med jobbet och käkat fin mat på jimmys marin & steakhouse, Riktigt trevligt! 

Nu drar jag och lägger mig! sov gott så får vi hoppas på det bästa imorgoN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0