inställt

Blir ingen träning idag.. blir nog ingen träning under helgen heller! FAN det som gick så bra
:  (

ska bara ligga hemma i soffan idag och slappa och ta en rejäl sovmorgon imorgon, ah säger jag nu iaf men lär inte bli så.. har ju så svårt att verkligen sova bort en dag! fast ifersig mina sovmornar är väl typ till 11-12 :P 

tänkte ta upp några grejer jag gillar lite mindre än allt annat här i vardagen.. 
* Överpositiva männsikor! 
*Folk som tuggar med öppen mun / smaskar 


hade värsta listan i huvudet idag på vägen hem men nu är den borta haha :D 

Har en annan grej som jag inte kan bestämma riktigt och det är den 16april ca 1månad innan jag ska tävla så är det SENSATION WHITE i norge.. Fattar ni? AS SJUKT JÄVLA NAJS! + att en polare fyller år samtidigt då.. 
kommer bli världens bästa fest typ men jag vill dit men ändå inte, vet fan inte hur jag ska göra :( 

Hjälp? NU !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0