min underbara kost!

Älskar min kost, Älskar PF!
Är så jävla glad att jag började med PF!
Jag äter oftast 3/4 måltider om dan och då får jag verkligen äta mig mätt! känner aldrig någon hunger, inte ens vid kl 13:30 när jag fastat 16 timmar

min kost idag (nya)

70gram fiberikad havregryn
10gram kruskalik
50gram cornflakes                   MÅLTID 1 kl 13:30
500gram keso
200gram lättmjölk

420gram kyckling
600gram potatis                    MÅLTID 2, ca kl 19-20
SALLAD


80gram lingongrova  (brukar lägga in brödet på måltid 2 och äggen någonstans mellan måltid 2-3     
2ägg

30gram kaseinpulver (som chockladpudding;) )
35gram jordnötsmör (blandar med "chockladpuddningen)   MÅLTID 3 kl 21:20
50gram riskakor

Så jävla gott med äggmacka :D:D:D:D

Juste tar även Aminosyror innan och efter passet, samt dricker vitargo under och efter träning samt 2 bananer, 1innan och 1efter

så vad säger ni alla om mitt matintag? hahah
I´M LOVIN´ IT
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0