nu jvlar

Älskar mina pass jag har just nu, sjukt jobbiga och roliga :D
Tror lördagspasset kommer ligga under kategori Favorit

Dagens pass

Lutande hantelfly 30grader (201)
2 x 8-10reps

Bröstpress hantlar (201)
3x8-10reps

Chins brett grepp (201)
2x8-10reps

Sittande kettlebell pressar (201)
3x8-10reps

Cirkelträningen går jag nog igenom nästa vecka!

Körde även lite kardio idag som bestod av 24min intervaller, alltså
2min promenad, 1min jogg, 30sek sprint
x 6gånger

Dock fick jag tag på något ruttet löpband som bara gick upp till 16km/h (skiiiitalångsamt)

Kommer nog ifortsättningen att köra i sickla varje tisdag, dels för det är ett rätt skönt gym och att dem har kettlebells som alla andra sats har ifersig... förutom Haninge !!!

Nä nu ska jag trycka i mig mitt huvudmåltid på 420gram kyckling och 600gram potatis.. ME LIKE :D vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0