seg dag

Imorse kunde man nästan tro att det va sommar ute ju?! 
eller.. ja nästan iaf! alla mina lager kläder va ruggit skönt och kommer nog köra så ett tag tills det blir varmare.. vill ju inte bli sjuk :O 

Har känt mig ruggit seg hela dagen, sover ju alltid på bussen och på vägen hem råkade man självklart sova sig förbi hållplatsen man skulle av på :P, visste att det skulle ske men hellre åka en station längre och få sin powernap än att inte sova alls, den där powernapen är ruggit viktigt för mig och utan den går det åt skogen!
Passet gick ändå rätt bra, fast det kunde ha gått bättre men får va nöjd me tanke på hur min hjärna funkade idag för den va inte med till 100% 

Mina vader är SLUT!
efter gårdagens pass och dagens intervaller så känns det saftigt i dom! 
känner av baksidanlår och rumpa också riktigt bra.. men det är ju bara ett gott tecken ;) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0