Torsdag!

Min dag har sett ut så här typ.. 

*Försov mig men hann ändå i tid (starkt jobbat ralle) 

*Gått och väntat på att klockan skulle bli ca 12-13 för då skulle jag få byta min tröja till en mindre strl så jag äntligen skulle kunna använda den, och kan inte göra mer än att tacka och beröma Ultimate Performance för den GRYMMA Service jag fick, TOPPEN! 

*Sen tog arbetsdagen slut blixtsnabbt och jag drog iväg och tog en liten fika innan träningen! :) 

*Fick samtal av polarn att han fick jobbet på SATS, STORT grattis till dig Micke
Blev då ännu mer taggad på träningen 

*Iväg till gymmet, va en bit från bussen men inte ens vädret kunde stoppa mig, oerhört taggad! 

*Körde av ett GRYMT Ben & Bröstpass 
(Cirkelträningen) 
TRX - Bröstpress djupa 10reps (3 steg upp på ribbstolen) 
TRX - Bröstpress mitten 10reps (2-3steg upp på ribbstolen.. minns inte faktiskt^^) 
TRX - Enarms bröstpress 10reps EA  
TRX - Rör i grytan 10reps EA (grym, ska filma nån dag)
TRX - Oblique Crunch 15 EA 
TRX - Räkan 5 EA (filmen) 





Aha aja den får bli sådär stor kunde inte minska den :S 
Och den här kanske inte är i det vackraste utförandet men...
Man kan även köra en enklare variant, då skiter man i att slå ner handen när benet är "ovanför" huvudet.. tror jag gör några såna i början! (ändring.. såg att detta var fel film så jag kör nog bara med handen i backen) 


Där har ni tröjan jag köpte från Ultimate performance, Ruggit snygg ;) 


Ah det är min dag :) 
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0