Ben

Kall dag... iallafall imorse när man fick stå och vänta på bussen i 25min som man i vanligt fall står och väntar på i 5min max!
så imorgon tänker jag ta på mig 2 par strumpor, 2 underställ, 2 tshirts, 1 tjocktröja och så självklart en jacka och ett par byxor PUNKT! 

Träningen rullar på riktigt bra nu, och körde ett mördarpass på benen idag.. 
Har ökat i knäböjen från 
2x15reps till 2x25reps och här även ökat på 2,5kg så låg på 75kg idag alltså >59% av 1RM (typ)

Även i mördarövningen upphängd enbensknäböj med hantlar i TRX:n
började jag köra med 1x25reps 10kg EA(varje sida) och nu ligger jag på 1x25reps ea(10kg varje hand) 1x12reps ea 14kg (varje hand) 

Lårcurlen ligger jag dock kvar i 100reps på 40kg !


Lekte lite med mobilen idag :) :S 

Nä nu ska jag till micke vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0