hur ska jag ha det?

änns som jag är på bättringsvägen faktiskt.. mår bättre idag än igår iallafall, halsen känns knappt och har ingen feber, ett gott tecken tycker jag :D 
Blir då ingen träning för mig idag men imorgon får vi se, beror på hur jag känner mig! jag är ju den som brukar träna tills jag ligger i sängen, eller ah tills jag känner av halsen eller har feber, och det har funkat bra för mig i 20år :D säg va ni vill.. 
så får se hur det blir! mer om det imorgon! 

en annan sak.. sådär från ingenstans men jag va inne på pressbyrån idag och köpte en redbull....... 25 KRONOR tog dom för en liten redbull, det är ju helt sjukt.. för nån dag sen kostade den 24kronor  har jag för mig? fan dom jävlarna smyghöjer allt hela tiden, svindyrt! 
Man får ju minst två stycken om man handlar på Maxi eller nå likande!

Bara jag som är grinig ? eller har jag rätt med att det är för dyrt? 
kul att jag sitter här och klagoskriver men ändå går jag och köper en imorgon... haha

BTW, Någon som vet vad det här är för PARTY ? :D:D:D:D


Oj nu vart det två bilder här.. gick inte att ta bort ena :S  men det där blev ju skita bra :D
Kommentarer
Postat av: Johanna

sensation white

2011-02-18 @ 19:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0