D tillbaka

Idag har jag fått tillbaka min dator, fan chockad över hur snabbt det gick :S, 2 veckor bara!
Passet idag kändes bättre än igår, förkylningsmässigt alltså!

Fick en ny fas av Seth idag tills nästa vecka men eftersom min dator va på lagning så försvann ju alla inställningar och nu behöver man en sån där nyckel för att kunna öppna Excel dokument... -.- någon som har en att ge ? ?

På schemat idag stod det iallafall

Pattar
Armar
Core
Ingen kardio nu när jag är förkyld!

Kom och tänka på en annan sak, mina favorit tröjor börjar rasa ihop nu : / men kommer aldrig slänga dom så länge man kan ha dem på sig :D så jävla sköna! fast blir bara att ha på sig dom hemma!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0