What a day

Hur ska man sammanfatta denna dag? slutade tidigare idag då jag jobbade in lunchen.. skulle iväg och handla lite träningskläder från under armour som jag letat efter läänge nu, hade ju en butik som hade märket men inte i min strl... dock skulle dom få in den här veckan sa dom men när jag ringde idag så hade dom inte fått något direkt!

Hur gör jag nu? jo in och googla och leta, och hittade en sida jag inte sett förrut
ULTIMATE PERFORMER va namnet, och dom hade UA så jag tänkte va fan det är lika bra att dra dit, dock låg det i täby, jag ringde dit och fråga vart det låg mer exakt osv och blev väldigt bra bemött så jag drog dit.. när jag kommer dit märker jag att det är ett kontor, jag går rakt in och blir lika väl bemött där.. sen ramlar bitarna på plats om att det är deras kontor/lager och inte någon butik som jag trott hela tiden att det skulle vara! 
Dom har en internetbutik.. som vanligt folk beställer ifrån på internet, men inte jag!


Jag är ruggit glad att jag missuppfatta att dom hade en vanlig butik som jag åkte till och inte såg att dom egentligen hade en internetbutik!
det va en bit dit, men det vare värt ;D fick med mig fyra plagg hem från UA och nya kontakter :)

Hann även med och sola på vägen hem så nu är jag brunare än brunast... NOT ! men ändå :D

Har även en sån SJUK träningsvärk i baksidan lår, har gått och typ haltat och släpat skorna i marken efter mig idag så dags för ett par nya pjuk? haha, även pattarna har jag saftig träningsvärk i...
och imorgon står det BEN och .. PATTAR på schemat såklart haha hur ska det gå?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0