Wohho

Härlig dag trots snökaoset.. mena man fick ju extra sovmorgon då bussarna inte gick ;) 

ruggit pass idag, det va ju dags för 2x100reparn i bänkpress idag och ökade med 5kg till 50kg från förra gången då jag körde 45kg "bara! men kör med Rest pause i bänken vilket innebär att jag kör så många jag orkar, vilar en liiten stund, kör så många jag orkar, vilar en liten stund osv tills jag kommit upp i 100reps 

ökade även i dipsen och pullupsen... föresten jag ökade i allt! 

Cirkelträningen bestod av 

Hantelcurls 15reps EA
Sittandes Overhead triceps extensions 15reps
V-up med viktskiva
Lateral flexion på bänk

och avslutade passet med lite kardio

Maskin 1 - 10min         Maskin 2 - 5min       maskin 3 - 4min 
Löpbandet                roddmaskin               den där crossgrejen typ, eller va den heter hehe 

Går faktiskt ruggit bra nu! 

Bröt min fasta idag vid kl 17:00 vilket innebär att jag har fram till kl 01:00 att få i mig det jag ska ha i mig ;) hihi

Håller på att laga min middag nu, och mitt mål med den är att ha i så mycket  vitlök så att jag inte kan prata med någon imorgon :D haha närå men det är hyfsat mycket vitlök i den... tror ja ! 

Ska ju jobba på Sweden Hockey Games hela helgen...så då är det bra om man inte kan snacka med folk :) eller? 
Nä maten ropar! 

TJAA! 


* make your body your machine *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0