x4

Förtsa passet avklarat, nu väntar det bara tre till i följd.. brukar aldrig köra 4 pass i rad som jag kommer göra denna vecka men om jag inte gör det hinner jag inte med alla pass så får bli så här :D 

Passet idag gick ruggit bra, sånt sjukt tungt Benpass.. haha hade glömt bort att det va en 100repare på lårcurlen idag så när jag kollade på schemat och fick se det så vart man otroligt glad:) 
Börjar kännas i benen nu, så imorgon när jag vaknar kommer jag flyga upp.....

TRX upphängd enbensknäböj med hantlar är nog en utav den absolut värsta/bästa övning jag kört.. känns som man fått en lårkaka när man kört den ;P 

Men i Cireklträningen jag också kör ...

Sittande rodd v-handtag
Hantelrodd 1ben 1hantel ipsi  EA
Crunches

som min kardio idag kör jag...

TRX - Burpess
TRX - Sidohopp kross
TRX - Fronböj med hopp

Utvecklade även burpess lite smått men hur ska jag sitta och suga på lite för mig själv!:) 
Imorgon blir det ett pass i SICKLA !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0