äntligen..

Såå första passet på nya schemat och första passet på en vecka..  en vilovecka kan va bra att ha men dem är inte speciellt roliga, inte för jag haft en tråkig vecka för 5öre men ni förstår :D



Dagens så kalldes form! längtar faktiskt då jag ska börja min "deff" igen, den är så mycket roliga ;D får se bara när det blir av!  


Helgen i Göteborg har ju vart nå så riktigt trevlig, nyårs middag i Göteborgs skärgård är nog svårslaget hedan efter eller hela den här helgen är svårslagen!


jag tänkte faktiskt inte skriva allt för mycket om den här helgen för jag känner att det inte riktigt hör hemma på en "träningsblogg" haha!

men jag är jätteglad över att jag träffat dom jag träffat under den här helgen, supertrevliga!



även dem här två rackarna.. haha asballa hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0