lääängtar!

Första arbetsdagen sen typ 11dagars ledigt, TUNGT att kliva upp imorse men det gick ;) och jobbet gick bra det me då halva styrkan va borta så det blev en lung start på veckan!
Väl på gymmet va det ju typ jääättemycket folk, tror det kan bero på alla nyårslöften.. eller har jag fel?;D är alltid så här efter december! hehe

Men passet gick rikgit jävla bra idag :D chinsen går bättre o bättre, allt går bättre känns det som!
även kosten kommer bli lättare och sköta när man går in i sin vanliga vardag igen! vilket kan behövas då kosten är istort sätt viktigare än träningen!

Tänkte skriva ner tre övningar idag!

Chins
set 1 - 4reps - 8kg
set 2 - 4reps - 9kg
set 3 - 4reps - 9kg

Enarms lastdrag
set 1 - 4ea - 37kg
set 2 - 4ea - 37kg
set 3 - 4ea - 37kg

Omvänd rodd i smith (kör jag i min cirkelträning)
8reps -5kg



Jag längtar tills LÖÖRDAG :D:D  Äntligen har väntat nu ett tag på det så :D

och nej där är ingen fest som går av då tyvärr! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hei;);)

varf är jag vettig då? eheh

2011-01-11 @ 11:36:30
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0