Licensierad TRX tränare

Kom hem för ett tag sen från Ystad/Breeze fitness/TRX utbildningen !

Vi kan ju börja med att man nu är Lic.TRX tränare ;)
En väldigt rolig utbildning med mycket blandat folk, allt från Nybörjare-Bodybuilders-Crossfit-TRXanvändare-smala-mindre smala- folk från hela Sverige, En riktigt trevlig samling! även lite roligt att Karl-Fredrik från Biggest loser va där, skön kille !

man blev iallafall slut i kroppen efter en hel dag med TRX men kul och lärorikt va det iallafall!  En sak vi gjorde hyfsat sent på dagen va SÅKLART 40/40challeng som består av två TRX övningar och det va Atomic pushups och 45graders rodd!
Målet är som man kanske kan få fram genom namnet är att klara 40stycken av varje, vilket kanske låter lätt eller??
Det är betydligt svårare än vad ni kan föreställa er! Har två filmer på när Anton kör det så ni får se hur det går til!, mer om det när jag lägger upp filmerna! 

Har faktiskt ett par andra filmer och bilder också men alla är typ på videokameran som är brors och har ingen sladd till den så får fixa det senare!

efter utbildningen bestämde vi oss för att ge oss ut på "stan" ja men vi gick bara dit och åt sen hem igen till Bed&breakfast rummet.. ett riktigt fint o trevligt ställe.




jaaa.. så här såg det ut när vi va ute och letade efter en resturang haha! LIVAT va ordet så vi begav hos hemmåt efter vi käkat och somna nästan på momangen, dog kan man säga!
och idag hade jag ett "pass" med seth där vi gick igenom lite grejer! jag hade två saker jag ville gå igenom vilket va min höft, att jag kände mig stel kan man säga så fick lite tips på hur man kan förbättra det, en sak va att jag måste bygga upp min stabilitet i högra höften kan man säga och sedan va det att jag hade fått en känning i högra axeln när jag körde hängande frivändningar.. fick även där tips på ett par övningar som ska hjälpa!

Har precis tryckt i mig en hel färdig grillad kyckling.. hur gått är inte det? satan




Nää nu måste jag packa väska och fixa lite "frukost" tills imorgon som jag äter runt 13:30 !

Har även lite andra grejer jag kommer ta upp dom närmaste dagarna! en grej är DISC som är RUGGIT intressant, ah har inga ord just nu men det va riktigt intressant! det är något ALLA borde göra oavsett om man tränar, ligger i soffan, spelar data, gör allt förutom att sitta i soffan eller spela data eller träna! så kom ihåg DISC så hörs vi imorgon! sovgott
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0