Lördagen

Körde ju ett pass igår och trodde jag skulle kunan filma lite TRX men eftersom det blev lite ändringar i planerna så körde jag själv och då är det svårt och filma!
har iallafall ruggig träningsvärk i bena
Passet i lite mer detalj

Kettlebelss enarms sving körde jag inte då gymmet inte har kettlebells

Knäböj
2set x 3reps

Fronböj
1set x 5reps

Enbens knäböj mot bänk
1set x 5reps

Curcuit/Cirkel
Benspark 8reps
Bencurl    8reps
Stående vadpress 8reps
Sissy squat kv 8reps
TRX - Crunch 60sek
TRX - Sidoplanka ea 60sek
TRX - Enbenshopp upphängda 5ea

Avslutade med hopprep i 6min

kan bjuda på en gammal video där jag körd Atomic pushups och pikar !





Ska till gymmet idag för att testa på lite TRX övningar, då ska jag se till att filma ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0