Äntligen fredag?

Fredag, äntligen hemma! den sköna kvällen jag tänkte ha blir inte riktigt av, men inte hänga läpp för det!
ska istället äta min fina goooda middag pasta o nötfärs ... fin fredags middag *mh*
men men får se vad som händer, skulle me en polare en sväng nånstans men tele2 strular så får inte tag på honom, hahah lyckad start!

Bror skulle upp till morsan i Borlänge så sprang upp en snabbis till honom och lämnade ett paket TRX som morsan ska ha! juste skulle ju fixa en filmerna på deras dator men mötte dom i dörren så hann inte fixa det idag heller ..ska testa mer här hemma men lär ju inte funka!

sen den här kvinnan! vilken jävla röst!
men va fan nu kan jag inte ens lägga in en jvla youtube videO! vad äre som häääänder? inte min fredag!  


Men tips till er som har en såndär jobbig snuva och är täpta i näsan osv..
Går att köpa i Hötorgshallen och Söderhallen, perfekt att ha i te eller varmt vatten.. TUMMEN UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0