Sats Hötorget!



Passet gick av på hötorget och det va betydligt bättre gym än vad jag trodde det skulle va.. vet inte varför jag alltid trott att det ska va sådär men :S

det bästa va nog att det va så stora ytor och att deras "stretchrum" va så stort och hade speglar : D
Passet i sig gick mycket bra och jag känner redan nu i min mage vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon!
TRX Crunch på 60s och TRX Sidoplanka 60s ea är ju HELT sjukt jobbiga ; D

Efter passet blev det lite sushi(mmmh) sen mötte jag upp micke och tog en fika, juste fika.. det är ju en sak som är riktigt trevligt men som man gör alldeles för sällan men det ska det bli ÄNDRING på det från och med nu! :) nån frivillig?
haha

så en annan sak, gud vad dålig jag är på att ta bilder!
+ att vilken tråkig blogg jag har
Kommentarer
Postat av: Anonym

nää:( just nu tränar jag ingenting. jag borde köpte gymkort.. ahha men e lat

2011-01-06 @ 11:51:31
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0