Strul!


MIN DATA ÄR SÅ JÄVLA SLUT! AAAAAH
Blir tokig! haha asså jag orkar inte, går knappt att skriva utan att den ska strula, eller det går men det är en jävla massa strul.. orkar inte skriva i detalj!

Ah igår va en jävligt chill dag, åkte in till söder och mötte upp Anton & Christoffer!
Drog hem till Anton och tog en fika, lirade fifa (jag ägde inte), käka, handbolls VM, spela mer, kollade en film, drog ut en liten stund, hem till Anton igen och somna!

skulle testa på Crossfit idag men verkar inte som det blir av : /... trist men får testa det nån annan dag!


ska styra upp mitt rum idag hade jag tänkt istället!

checka den här videon, RÅÅ STYRKA!


Va FAN kan inte ens lägga in en FILMJÄVEL längre! va ere för fel!?!?!?!?!??!?!?! inte vart min helg ... dö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0