fan..

Det finns vissa saker jag verkligen inte förstår mig på... Har ni läst aftonbladet?
Skänk 1 timmes lön till Haiti osv...
Jag känner så här, är det inte dags att börja satsa lite på oss själva? alltså skänka lite pengar till t.ex dom hemlösa här i Sverige? eller till dom som bara har det svårt i Sverige? skänka till folk som behöver det här hemma istället, för det finns folk i Sverige som behöver dom pengarna lika mycket som dom i haiti!
eller varför inte skänka till SJ? visst finns det hjälporgisanationer som hjälper till här hemma i Sverige men dom syns inte!

Det gäller även Bajen.. dom har en match varje år där dom spelar i speciella matchtröjor som dom sedan lägger ut på aktion efter matchen och pengarna som kommer in där ifrån skänks till (iår) rädda världens tigrar!
Så har dom varje år, men iår har dom ont om pengar så att kk är nära! då känner jag varför ska man då skänka pengar till tigrar när man behöver pengar själv för att överleva! för går dom i kk iår t.ex då kommer dom ALDRIG mer kunna skänka pengar till t.ex Rädda världens tigrar..!

Det jag vill säga är att Sverige borde bli mer SJÄLVISKA/EGOISTISKA! vi ska alltid va så snälla och duktiga hela jävla tiden! BÖRJA TÄNKA MER PÅ ER SJÄLVA!



JAG ÄLSKAR PÄLSAR!


HEJDÅ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0