Lördags passet

BRA PASS? YES

KNÄBÖJ
2x115kg
2x115kg

FRONTBÖJ (10x)
5x80kg

ENBENS KNÄBÖJ(40x)
2x25kg ea

sen i cirkelträningen har det lagts in lite korrektur övningar för att bli rörligare i höften och rehaba(mitt ord) axeln
men korrektur övningar tänker jag inte ta upp för det kommer nog inte säga er så mycket då jag inte har nån filmer/bilder

Cirkelträning
Benspark 1x8 - 90 kg
Bencurl 1x8 - 65kg
Stående vadpress 1x8 - 140kg
Sissy squats KV
TRX Crunch 80reps
TRX sidoplanka EA 60sek
TRX Enbenshopp upphängd 5ea


Tränade även på tom mage, eller tog aminosyror innan och efter tog jag aminosyror, vitargo och en banan!
Nu sitter jag och äter:
70gram fiberikad havregrynsgröt med kruskalik(orkar inte kolla upp stavningen) och i det har jag banan, lågkalori sylt och en skvätt mjölk,
trycker även i mig 50gram icas ekologiska cornflakes med en skvätt mjölk och sist men inte minst 500g keso

Gröt det är ju något som är vääldigt svårt att få fint på bild, eller har jag fel?



Ska även ut på en promenad mot centrum snart! :) vi hörs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0