9e September

ehm 7km med jogg, sprint och promenad på 37,10min! känns som den tiden kommer sjunka o sjunka de närmaste veckorna ;=) de övningarna jag hade inne i gymmet gick helt okej dom med, fan jag verkligen älskar att köra seriöst, så jävla mycket roligare än att bara blaja på gymmet som man gjorde förr i tiden när man va "grabb".

Efter löpningen satte jag mig i stretching och körde lite med Tiger tailen och började snacka med en kille som hade tävlat i Athletic fitness år 1996 :P rätt roligt :)
En del av min huvudmåltid idag :D Fullkornsris, Kyckling och keso!



Vill ni veta vad jag har på gång? som startar den 9e September ?:D  Då får ni läsa imorgon :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0