Björkhagen / kasta in handduken

Då va TRX passet NÄSTAN avklarat, jag körde nästan hela men det sprack.. va tvungen att lämna platsen (skiter i o ta varför) men tänkte fortsätta här hemma men jag har dött typ, jag är helt slut, jättetrött så kommer tyvärr svika mig själv och inte fullfölja passet :$ *SKÄMS*
men kan iallafall lova att min mage är helt helt slut, verkligen! 

jag körde inte ens på utomhus gymmet :S får ta det någon annan dag men det såg faktiskt bra ut :) 
dock kommer jag ALDRIG köra ett TRX pass där en gång till för det fanns inte nå riktigt bra ställe att hänga upp det på, jag fick hänga upp TRX i ett Fotbollsmål som va jättelågt och sedan kom det ett STORT gäng som skulle lira boll där -.- 
Jag letade efter ställen att hänga upp TRXen på men det va bara i bra lutningar mitt i skogen bland typ småberg :S 



OVER AND OUT!
Kommentarer
Postat av: Erik

Häng upp TRX:en i en av chinsstängerna på utomhusgymmet. Funkar perfekt!

2011-07-27 @ 16:12:11
URL: http://www.fitnessaim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0