Dags att brinna av! :)

OKEJ ! NU SKA NI FÅ EN LITEN.. VAD SKA MAN SÄGA? HISTORIA? GÅTA? BERÄTTELSE? BOK? SKIT SAMMA NI FÅR TOLKA DET SOM NI VILL!: )

Så här ere, jag beställde ju Casein igår bara för mitt va på väg att ta slut (tog slut igår) så fick jag ett sms om att de nya kostillskotten fanns på posten idag (prefekt tajiming, tänkte jag) jag kör ett pass i Hornstull och tar mig sakta men säkert till Gullmars för att ta bussen hem till Haninge (Brandbergen idag för att hämta upp paketet).
Åker upp för rulltrappan i Brandbergens Centrum och kollar klockan, den står på 19:05!

(vi får inte glömma att Ica kvantumen med den tillhörandes tobaks/spelaffärn är ändå rätt stor) 
När jag väl kommer upp med huvudet så jag ser den där JÄVLA spelkojjans gallermurar redan är nerdragna, jag kollar på klockan igen, (kl kan inte va 21 redan, de va den inte)  går närmre för att hoppas att det kanske är framtidens nya skjutdörrar men så fel jag hade och innanför dom där murarna så står det på en skylt ''förbutikens sommaröppetider, vardagar 09-19'' 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, tänker jag och det börjar smått brinna i skallen :;) 
Det jag menar är att hur kan man ha sommartider på sånadär ställen? känns som alla nuförtiden verkligen gör allt för att jobba så lite som möjligt! mena kl 19.. hallå? vart är vi nånstans? mitt i skogen ute på en ö eller? 

(och ja jag vet att det finns en dag imorgon också, men nu ere så att jag inte har nå casein alls)
nä orkar inte fortsätta på boken, vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0