Dags nu!

Yes imorgon börjar jag äntligen köra seriöst, kommer blir  5 pass i veckan! 
TRE gym pass och TVÅ TRX pass :D 

det är rätt några reps och tunga reps jag kommer ligga på nu och kommer även köra 7km löpning i olika former på måndagar :)

ska bli jävligt skönt att gå tillbaka till PF (periodisk fasta) usch gillade inte att köra utan pf, fan man bara käka o käka ju , hade ingen koll, man brydde sig inte (kanske för jag inte va så seriös, MEN :D!) hahaha

En grej jag märkte med att bara äta när jag kände för det va att jag för det mesta va hungrig eller sugen på mat :S 
men ska försöka sätta ihop en sammanfattning med för och nackdelar med de olika metoderna! 

Nu ska jag förberede lite för morgondagen, första måltiden blir kl 13:30 då blir det 100g kassler, 250g keso, 50g rågkusar och en sallad till det :) 



LAGOM SKÖN FEST VI VA PÅ IGÅR! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0