frågetecken?

okej, idag körde jag ett litet TRX pass med en av Seths klienter, alltid lika kul och hon blir bättre o bättre hela tiden, hänt en heldel sen första gången :)

har haft ett bekymer ett par dagar nu, vet inte riktigt vad jag har för mål med min träning just nu! fast har lite i huvudet som jag tror kommer dyka upp som mål men det återstår och ser, håller på att snacka lite med Seth om olika grejer så vi får se vad som händer!


btw, va ju ute och löpte för första gången på ett bra tag förra onsdagen i mina five fingers.. gör alltid samma misstag att gå ut och löpa lite längre sträckor när jag inte löpt med fivefingers på ett tag och då får man alltid lika grov träningsvärk dagen efter haha!



Kommentarer
Postat av: Erik

Chins och dips på Fitnessfestivalen i december? Athletic Umeå i november?

2011-07-06 @ 08:31:28
URL: http://www.fitnessaim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0