heldag

Igår blev det en lång dag faktiskt, Först jobba sen direkt till gymmet för åter ett riktigt bra pass och sedan förbi Zinkendamm för lite grillning och så avslutade vi på Debaser(första gången jag va där) och fan vilken bra musik det va igår :O aah så jävla najs :D Gillar mina pass jag har nu.. dom går rätt fort, eller ah inte när jag har 7km på måndagar men ;)

mina planer idag? ska ligga kvar i sängen en liten stund till faktiskt, kändes jäkligt skönt och jag kan inte minnas sist jag gjorde det! sen senare idag ska jag eventuellt iväg till Zinkendamm IP för ett TRX pass.
Hoppas bara att vädret tar sig lite, skulle ju va rätt schysst att träna i sol?! :D

och juste, vilken underbar träningsvärk jag har i kroppen :D nästan överallt, men inte exakt men det ska ordnas idag med TRX ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0