Bra avslut på lördagen efter en tuff dag! :)

Efter att jag kommit hem från F5 så träffade jag farsan och syrran en snabbis innan jag begav mig till micke igen och vi så småning om åkte förbi ett annat gäng kompisar och vi tog alla oss gemensamt ut till Dalarö för att sedan korka upp vinet ;)
Det blev en utav dom bättre kvällarna på länge, vi kom ifersig ganska sent ut till Dalarö ca 01.00 men det gjorde inte så mycket då vi hade sånt fint väder! kan visa er i bilder hur bra vi hade det!






(Schysst ställe att vakna upp på )
Kommentarer
Postat av: Henrik

Det var du värd efter en bra insats i Karlskrona! Jag kommer följa din fortsatta träning med stort intresse.



Ha det bra/



Henrik

2011-06-13 @ 20:45:07
URL: http://becomestrongsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0